سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://hegrat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک های مفید

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه روز شنبه این مجمع پس از آنکه از حضور قطعی خود در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان خبر داد، گفت که هرگز به دنبال پُست و مسئولیت نبوده‌ است.خیلی خنده‌دار
آقای هاشمی رفسنجانی علت حضورش در پست های متعدد از ابتدای انقلاب تاکنون را "دستور و تکلیف" امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد. او گفت که "یا از طرف امام راحل یا رهبری معظم انقلاب تکلیف و دستور مسئولیت را متوجه من کرده است یا با خواست مردم و بزرگان، با آرای مردم بوده است و در آینده نیز به عنوان یک سرباز انقلابگیج شدم، همین‌گونه خواهد بود."

گرچه خبر نظر مثبت رهبر معظم انقلاب درباره کاندیداتوری آقای هاشمی در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان از سوی اعضای این مجلس تکذیب شدپوزخند اما سخنان آقای هاشمی درباره پیروی‌اش از دستورات رهبر انقلابیعنی چی؟ با سوالات مختلفی روبرو شده است.

مهمترین ابهامی که بر سر سخنان روز گذشته آقای هاشمی همانند بسیاری دیگر از مواضع او سنگینی می کند، رویکرد دوگانه وی در 20 ماه گذشته است.

برخلاف تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر موضع گیری شفاف خواص، آقای هاشمی در دو سال اخیر بویژه در جریان فتنه 88 و آشوب های پر هزینه آن، هرگز حاضر به اتخاذ رویکردی روشن درباره فتنه‌گران نشد که حتی در برخی مواقع از جمله در نمازجمعه 26 تیرماه 88 به حمایت آشکار از آنان پرداخت.

به عنوان نمونه، حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌خامنه‌ای گل تقدیم شما درست 20 روز پس از حماسه مردمی روز 9 دی ماه و اتمام حجت ملت ایران با جریان فتنه، حامیان آن و خواص ساکت، در دیدار اعضای شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى‌ به صراحت به خواص تاکید کردند: انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. دوپهلو حرف زدن، کمک کردن به غبارآلودگى فضاست؛ این کمک به رفع فتنه نیست، این کمک به شفاف‌سازى نیست ... خوب، باید معلوم بشود این کسى که در نظام جمهورى اسلامى است، در مقابل این چه موضعى دارد؛ حاضر است تبرّى بجوید، بگوید من دشمن شمایم؟ من مخالف شمایم؟

این تنها یک نمونه از تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب به خواص دوپهلو بود که به اعتقاد ناظران سیاسی آقای هاشمی از مصادیق مطرح این خواص بود. به همین دلیل بارها فعالان سیاسی و دانشگاهی از وی خواستند مرز خود را با جریان فتنه و سران وابسته آن مشخص کند؛ درخواستی که در 20 ماه گذشته هرگز اجابت نشد و حتی در مواردی نقطه مقابل آن مشاهده شد.

نگاهی به این رویدادها ناظران سیاسی را به این سوال ها می رساند که اگر آقای هاشمی آنچنان که امروز شنبه گفت پیرو دستورات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب استوااااای، پس در بزنگاه های متعدد 20 ماه اخیر و جنگ تمام عیار جبهه متحد دشمنان علیه جمهوری اسلامی(در قالب فتنه) کجا بود؟نکته بین و در این مدت که رهبر انقلاب شخصا بارها علیه فتنه آمریکایی-اسرائیلی سال گذشته موضع گیری کردند، آیا آقای هاشمی هیچ تکلیفی در تبعیت از ایشان برای خود ندید؟باید فکر کردپوزخندتهوع‌آور


[ یکشنبه 89/12/8 ] [ 3:48 عصر ] [ حسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 182122